Jesienny TBR /// 2017

11:07

Ciao kochani!
Wrzos rozkwitł, liście zaczęły nagle żółknąć, a na dworze zrobiło się zimno. Czas pogodzić się z nieuniknionym - jesień nadeszła. Nie pozostaje nam więc nic innego, jak tylko zawinąć się w ciepły kocyk, zaparzyć sobie gorącej herbaty z miodem i czytać... To znaczy w przerwach między uczeniem się i odrabianiem lekcji.
W każdym razie, dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić listą tytułów, które bardzo, ale to bardzo, chciałabym przeczytać w nadchodzących miesiącach. Jak zawsze pewnie lista okaże się zbyt ambitna, zwłaszcza że właśnie rozpoczęłam naukę w liceum i jestem w zupełnie nowej dla mnie sytuacji, no ale wiecie... Ja już taka jestem. Zaplanuję nie wiadomo ile a w końcu realizuje w porywach połowę (choć wakacyjny TBR poszedł mi całkiem nieźle...). I tak zaczynam się coraz bardziej pilnować ;)
Zapraszam 😍

 „Badacz potworów”  Rick Yancey
„Chłopiec na szczycie góry”  John Boyne
„Dusza cesarza”  Brandon Sanderson

 „Dygot”  Jakub Małecki
„Hubal”  Jacek Komuda
„Dziewczyny wyklęte”  Szymon Nowak

„Idealny stan”  Brandon Sanderson
„Igła”  Ken Follet
„Imię Róży”  Umberto Eco

„Imperium burz”  Sarah J. Maas
„Inna dusza”  Łukasz Orbitowski
„Izrael już nie runie” Paweł Smoleński

 „Koralina”  Neil Gaiman
„Lawendowy pokój”  Nina George
„Legion”  Brandon Sanderson

 „Król”  Szczepan Twardoch
„Wybacz mi, Leonardzie”  Matthew Quick
„Pilecki. Śladami mojego taty”

 „List z Powstania”  Anna Klejzerowicz
„Miecz przeznaczenia”  Andrzej Sapkowski
„Miłość w czasach zarazy”  Gabriel Gracia Marquez

 „Nigdziebądź”  Neil Gaiman
„Nędznicy” [tom 1]  Victor Hugo
„Pielgrzym”  Terry Hayes

 „Wojna nie ma w sobie nic z kobiety”  Swietłana Aleksiejewicz
„Z mgły zrodzony”  Brandon Sanderson
„Zimowy monarcha”  Bernard Cornwell

 „Ósme życie (dla Brilki)” [tom 1]  Nino Haratischwili
„Nomen omen”  Marta Kisiel
„Morderstwo wron”  Anne Bishop

~*~
A co Wy planujecie przeczytać w najbliższym czasie? Robiliście podobne posty u siebie?
A może czytaliście i polecacie bądź odradzacie niektóre pozycje z mojej listy? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach ;)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Czytałam "Lawendowy pokój" i niestety okazał się nie dla mnie, zbyt poetycki, taki jakby autorka na siłę chciała sypać mądrościami. Czytałam też "List z powstania", który serdecznie polecam. To fantastyczna, trzymająca w napięciu i przepięknie napisana powieść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze swojej strony polecam "Inną duszę", prześwietna książka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że wybrałaś sobie wiele ciekawych książek na jesień! Ja osobiście nie mam konkretnych planów, ale mam nadzieję, że nadrobię zaległości w czytaniu, które narobiłam sobie podczas wakacji :c

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2017/09/dunkierka-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie robiłam żadnych konkretnych planów na jesień, ale również bardzo chciałabym przeczytać "Ósme życie" oraz "Imperium burz". Reszta pewnie wyjdzie spontanicznie :D
    Powodzenia w nowej szkole! xx

    OdpowiedzUsuń