Bookhaul | Styczeń i Luty

20:05

Witajcie moi drodzy!
Dzisiaj postanowiłam pochwalić się swoimi zdobyczami z ostatnich dwóch miesięcy! A uzbierało się trochę tego... I prawdę mówiąc nie pamiętam już nawet co, kiedy i skąd do mnie przybyło, więc tym razem ograniczę się po prostu do pokazania Wam ich. Zaczynamy ;)


 Królowie przeklęci. Tom 3   Maurice Druon
Magnus Chase i bogowie Asgardu. Miecz lata Rick   Riordan
Ember in the Ashes. Imperium ognia   Sabaa Tahir

Portret Doriana Graya   Oscar Wilde 
Ruina i rewolta   Leigh Bardugo
Miasto zagubionych dusz   Cassandra Clare

Kuracja samobójców   Suzanne Young 
Marsjanin   Andy Weir
Tam ci będzie lepiej   Ryszard Ćwirlej
Porwana pieśniarka   Danielle L Jensen

 Przeminęło z wiatrem   Margaret Michell
Niewidzialna korona   Elżbieta Cherezińska

Przewieszenie   Remigiusz Mróz
Parabellum. Głębia osobliwości   Remigiusz Mróz
Dziwne losy Jane Eyre   Charlotte Bronte

Bitwy Wyklętych   Szymon Nowak
Między książkami   Gabrielle Zevin
Na polu chwały   Henryk Sienkiewicz


I moje najnowsze zdobycze z przedwczorajszej wizyty w empiku:
Myszy i ludzie   John Steinbeck
Krew i stal   Jacek Łukawski
Osobliwe i cudowne przypadki   Avy Lavender

No i stosik (zdjęcie zrobione sekundę przed tym jak mi się to wszystko zwaliło na łeb :p):

Czyli w sumie w ciągu dwóch miesięcy i jednego tygodnia kupiłam aż 21 książek... Tak,mój portfel płakał...
A jak tam Wasze zakupy? Coś ciekawego ostatnio do Was przybyło? 
Pozdrawiam Was gorąco ;)

You Might Also Like

7 komentarze

  1. U mnie w lutym przybyła tylko jedna książka ;'( niemniej gratuluje ci tych licznych zdobyczy książkowych i życzę tak dobrych w dwóch następnych miesiącach :)

    PS. U mnie na blogu trwa konkurs z nagrodą!

    Pozdrawiam, Maniaczka książek!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za stosidło!!! Widzę wiele ciekawych tytułów. Zarówno takich, które już mam na swoich półkach, jak i takich które chętnie bym na nich widziała ;)
    Zazdroszczę nabytków i pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile książek :D Niesamowite zdobycze :) Marsjanin jest super :) Przede mną dopiero pierwszy tom Królów przeklętych, ale bardzo dobrze się zapowiadają ;)
    Pozdrawiam cieplutko życzę miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Spory stosik, masz wiele książek na które poluję od jakiegoś czasu. Widzę u Ciebie Królów przeklętych, zazdroszczę :D
    No i to piękne wydanie Przeminęło z wiatrem! Piękne i niebezpieczne, takimi rozmiarami można zrobić krzywdę :D
    Sama chyba się skuszę na Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender :) Pozdrawiam i życzę zaczytanego marca, będzie w czym wybierać :D
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle perełek! *.*
    Podkradłabym kilka ;)
    Świetny stosik!
    Pozdrawiam.
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jaki duży stosik! Jest czego zazdrościć, bo udało Ci się zdobyć wiele ciekawych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam odwyk od kupowania książek, najpierw muszę przeczytać to co mam. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń