Wyniki rozdania świąteczno-urodzinowego

12:34

Dzień dobry moi drodzy!
W końcu mam dla Was wyniki mojego małego rozdania książkowego! Bardzo przepraszam Was za poślizg czasowy - święta do reszty mnie pochłonęły, a potem wyleciało mi to z głowy... 
Konkurs trwał od 4 do 25 grudnia, a udział w nim wzięło 55 uczestników. Oto lista zwycięzców:

ZESTAW 1 („Pół króla” i „Zła krew”)  ⇒ WiktoriaCzytaRazemZWami
ZESTAW 2 („Ja, diablica” i „Porwana pieśniarka”) ⇒ Kinga (Kinga Recenzuje)
ZESTAW 3 („Wybrani”, „Dziedzictwo” i „Zagrożeni”) ⇒ Aleksandra Mitura
ZESTAW 4 („Gra o tron” i „Metro 2033”) ⇒ Bukowa Kraina
ZESTAW 5 („Mroczne umysły”, „Nigdy nie gasną” i „Po zmierzchu”) ⇒ Tak nieidealna
ZESTAW 6 („Angelfall” i „Angelfall. Penryn i świat Po”) ⇒ Ola K.
ZESTAW 7 („Podaruj mi miłość” i „Pułapka uczuć”) ⇒ Małgorzata Jabłońska
ZESTAW 8 („Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta” i „Księga wieszczb”) ⇒ Abbadona Szeolska

Serdecznie gratuluję zwycięzcom i dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w rozdaniu! Dane do wysyłki proszę przesłać mi na adres: pomaranczowy.potwor@gmail.com. Na wiadomość czekam do 8 stycznia ;)

You Might Also Like

12 komentarze